Outsource indholde til dine sociale medier til influensers

Overlad skabelsen af indholde til dine sociale medier, til de der gøre det bedst! Samarbejd med indholdsskabere for at få relaterbare, unikke og iøjnefaldende billeder og videoer til dine sociale medier.

Sådan fungere det

1. Opret en kampagne

Opret en kampagne på Promoty, der beskriver dine forventninger til indholdet. Oprettelse af en kampagne er helt gratis og tager kun et par minutter

2. Udvælg dine influensers

Indholdsskabere kan gennemse kampagner og tilmelde dem de kan lide. Som virksomhed kan du udvælge de indholdsskabere, du gerne vil samarbejde med.

3. Godkend indeholde

Indholdsskabere indsender deres indhold til  Promoty for godkendelse. Du kan købe de billeder du kan lide eller give feedback til resterende for hvad der skal ændres.

Du vil ikke blive opkrævet for betaling, før du er tilfreds med de leverede indhold.

 

Influencer content-only kampagne billeder
Content only kampagne billeder fra Promoty influencers

Udnyt brugergenereret indhold

Reelle billeder af rigtige menesker er mere troværdige, end professionelt indhold skabt af marketingsafdelingen.

Spar tid og penge

At få indhold fra indholdsskabere er betydeligt hurtigere, lettere og mere overkommeligt end selv at skulle organisere en fotosession.

 

Samarbejd med talentfulde indholdsskabere

Find meget talentfulde fotografer, mikro-influencers og indholdsskabere fra Baltikum, Norden og Holland.

Følg mærker som

Paulig

Influencer genereret billeder for content-only
influencer genereret kampagne billede

Maxima

Influencer genereret kampagne billeder
BPromoty kampagne billeder

Taffel

inlfuencer genereret kampagne billede
promoty influencers billeder

Hvad vores kunder siger

“We were looking for fans of Taffel fans with different looks and in different ages who, with their genuine work, would tell the story of the Taffel brand.

 

Finding such a target audience for your own product descriptions requires resources, which is why Promoty provided a valuable tool for finding suitable influencers.

 

We gave the influencers a lot of freedom with creating the visuals. Everyone was allowed to choose their favorite product – that was something that gave the images a genuine feel.

 

Our goal was to get 10 photos – but in the end, we bought 27 vibrant photos. In general, we got a lot more than we dared to hope for.”

Wilma Inkinen LM Someco  influencer marketing experience with Promoty

Wilma Inkinen
LM Someco

 

© 2021 Promoty Marketing OÜ. All rights reserved.